VÅRDNADSBIDRAG, YEEJ!

Har gjort pippilotter på Klara idag, tagit på klänning...
För det é ju faktiskt fredag o även om inte jag kommer vara hemma under dagen/kvällen så måste ju hon ändå få känna att det é kalas-för det é ju faktiskt FREDAG!

Bara tre dagar kvar med fullspeckat schema sedan é jag ledig hela nästa vecka, än så länge iaf, hörde att det var en liten Maria som tänkt ta sitt pick o pack o bege sig till Mexiko i två vckor så det kan tänkas att jag hoppar in för henne! ;)

Fick svar från kommunen i dagarna om att jag blivit beviljad Vårdnadsbidrag, dock inte oförväntat, alla hard working får det så kan man o finns det möjlighet så é det bara o tacka o buga.

Stängde med Kamilla i tisdags, helt okej för att vara stängning, kul hade vi o mycket att prata igenom behövde vi!
Eller hur? ;)

Snart skall vi leka med vår favorit-Jessica, vi har saknat henne ett tag nu, behöver tjöta av oss. Skall nog ta oss hem till henne någon dag i nästa vecka, det behövs!

Klara har varit hos "dagmamma" två dagar denna vecka medans vi har jobbat!, Tack för hjälpen!!!

Btw, har börjat skriva ett utkast om Föräldrar & Barn, se med häpnad, lyssna o lär, ----- en annan dag!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0