SNÖ, SNÖ, SNÖ!

Jäklar va jag é trött på snön nu. Inte nog med att det é överfyllt precis överallt o man ser inte ut knappt för jag får så ont i huvet av ljuset. Nej, då skall det börja snöa igen, inte lite heller!

Det tar aldrig slut!

Sjuka har vi blivit, eller Klara iaf, jag har bara en mildare grad. Näsan rinner något otroligt o hon hostar o har sig här på morgonarna, i lördags när Anne o Farfar var här så hade hon även feber, men lika glad ändå..
Så det blir nog ingen simning imorgon, vi får se.
Just nu så sitter hon o tittar på Byggare Bob o Fifi o fröna,, verkar vara väldigt roligt för jag hör bra hur hon stojar i vardagsrummet. :)

Johan har åkt till Farfar för att hjälpa till med vedhuggningen. Rediga gubbar..
Själv så tvättar jag, stryker o hänger upp, plockar upp efter en viss liten dam o byter sängkläder.

Btw, jag gillar inte direkt LEGO!

Hejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0