NY VECKA...

...nya tag

Förra veckan var väldigt bra..

Onsdag var vi alla tre o simmade igen, always onsdagar, som vanligt.
Klara var jätte glad för att Pappa var med i vattnet, aldrig har dom väl sett ett så litet barn blivit kastat i vattnet så förut. Hon tjöt av glädje, så skoj var det! ;)

Torsdag var jag o lämnade av Klara o Johan på Öppna Förskolan innan jag åkte iväg för att jobba hela dan o kvällen, i vanlig ordning. Tillomed Johan tyckte det var kul denna gång, han börjar få in vanan nu. Sen spenderade dom dagen med Caroline, Selma & Doris.

Fredag var jag ledig så det bar av till Kinna för att lämna av träningsnarkomanen Johan medans Klara o jag var o köpte Alla Hjärtans Dag-gåva, till Klara!
Kvällen var vi hos Caroline & Eric o kids, röj röj o massa god mat!

I lördags kom Mamma & Pappa/Mormor & Morfar hit, efter dom kom även bror Andreas o hans Sophie o barnen William o Melker. Dom var här hela dan o levde rövare!
Efter att dom åkt mot kvällen så gick vi hem till ExtraFarmor o Farfar där även Annelie o Linus var o hälsade på, det blev en lång kvällen med både det ena o det andra av det "goda".
Hem därifrån sent o vkande tidigt av att Klara spydde i sängen. Hörde hennes livrädda skrik från hennes sovrum, fort upp, in i duschen o säga jätte många gånger, hela tiden att hon var en jätte duktig tjej. Till slut glömde hon av att hon spytt o klappade mest händerna o var glad för att hon var så duktig!
Fontän säger jag bara, ungefär så såg det ut!
Första gången något liknande hänt Klara, hon é ändå 16 månader så vi har haft en väldans tur!

Jobbade från tolv till efter nio igår o idag é jag ledig,,, yej!!!
Har gjort spaghetti o köttfärssås o skall nu snart traska hem till Farfar, dom väntar på oss!
Även till flygplatsen för att säga hejdå till Pappa/Morfar igen.

Ha en bra dag alla läsare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0