FREDAG, SJÖDAL & PINK!

AaaaH! FREDAG!
O kvällen skall spenderas hemma hos Familjen Jespersen/Ericsson i sköna Sjödal!
Har precis passat deras galna ungar här ett par timmar, KAOS! Tre bångstyriga tjejer é inget o leka med, tro mig...

Fick biljetter till Pink idag, *HAPPY* ;)
Ännu bättre é att detta skall beskådas då jag fyller år, under dagarna 3!
Förra året spelade hon i Stockholm men då hade jag lite mycket annat för mig så jag blev jätte glad när jag hörde att hon skulle till Götet.

Igår kom äntligen min föräldrapenning, dvs väldigt många dagar efter dagen den igentligen skulle kommit, tur då att man jobbar samtidigt annars hade det blivit tufft.
Tänk dom som é ensamstående då o inte skulle få pengar på utsatt datum, aningens svårt hade det blivit om räkningarna skall in.
Men, första gången dom tabbade sig ordentligt, annars tycker jag det har funkat jätte bra, spec när man har e-leg.

Nu sover Klara en timme, första gången för idag men jag tvingade henne i säng efter att kusinerna åkt för skall hon orka med denna kväll så é det mycket vila som gäller! ;)

Trevlig kväll!

I´m OUT!!! HIhii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0