MIN MAN É BÄST!

På riktigt, inget skämt. Idag när jag kom hem efter en dag i Borås med Mamma så låg en fin julklapp till mig på köksbordet.
O vad som fanns i var just det vi hade småpratat lite om ett tag. En laptop till mig, BARA mig! En liten HP Mini!
Så nu ligger jag här i soffan med min nya lilla ägodel, sååå fin!

Från en sak till en annan rätt av sådär.
Igår var Johan på julfest, han blev som varje år medbjuden utav Bröderna Johansson, Mamma/Mormor kom hit efter jobbet o höll oss sällskap, vi åt gott o spelade två omgångar av Gin Rummy, har nog inte spelats sedan jag flyttade hemifrån kom vi fram till men det gick av bara farten ändå, roligt var det.
Johan blev inte allt för sen alls, kom hem (glad i hatten) lagom tills efter att Idol hade tagit slut, o yes yes, Jay vann ju, härligt!
Idag har vart min dag, känts så iaf.
 Innan vi begav oss till Borås idag så åkte jag iväg o lämnade Klara hos Farmor för dagen skulle spenderas med roligt pepparkaksbak där. Inte bara hon utan kusin Noel var också med, gissa om dom hade roligt. :)
Jag o Mamma begav oss till Borås, fixade det sista till bebis-liten, näs-frida, det var det sista. Hade en till Klara också men den har hon lyckats ha isär o lekt bort halva.
Blev även ett par fina ÄLSKLING-strumpor från Lundmyr, en mössa, ett par vantar o en minisjal från MAXI-KIDS, allt från MAXI-KIDS var det extrapris på, passade ju alldeles utmärkt. ;)
Så det blev MIN dag, har inte varit ifrån Klara sedan V.30, men då var det ju ändå inte så, jag var ju ändå o jobbade. Så idag var verkligen min...

Nu skall vi snart äta mat, Johan har gjort fin-fin mat! Nam nam!
Trevlig kväll alla kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0