LILL* - SIMSKOLAN

Ååå den Lill* låg rätt, så rätt! Fixerad som bara den. ;) Puuuh!
Efter MVC igår så var det en sväng in på Hans & Greta också, inte för min skull utan för Klaras, hon kan inte gå förbi utan o gå in o leka lite o samtidigt hjälpa o prata med Maritha som jobbar där. Sen stannade jag en stund på utsidan hos Karlsro Hemtextil, köpte på mig tre nya juldukar som behövdes i köket, fyndpriser..

Klara ligger inne i sin säng o vilar, tur, för idag é det simskolan, näst sista gången för detta året.
Själv så sitter jag ju här då efter att ha rensat kylskåpet, blää, det var inte det frächaste må jag säga men det måste ju också göras.
Johan begav sig iväg sent idag för idag var det bara titta på jobb, Stenungsund tyckte jag han sa, sen ger han sig hem för att följa med o bada han med.

Klara 6 månader.

Nepp, hungrig, blir lite fil o musli igen,, mellanmål....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0