ELIZA DOOLITTLE

ELIZA DOOLITTLE - PACK UP
Min nya favorit, absolut!

Va uppe med Johan o åt frukost idag. Han väckte mig med en härlig puss o drog upp mig ur sängen.
Mys...
Klara fick sova.
Sen kom det som vi väntat på- "Pappa, kom!" :)
"Välling! Paket!"
Hon lade sig gott i soffan o drack snabbt upp sin välling innan hon gjorde sig redo för att öppna en liten julklapp i adventskalendern. Det blev en bakform, "en låda" ropade hon glatt ut! Haha...
Johan begav sig av vid 07.30 så jag började röja o torka av i köket, vek ihop en tvätt o pusslade ihop Klaras stora golvpussel, som låg utspritt över hela vardagsrumsgolvet, med henne så nu ser det fint ut här igen.
Snart dags att göra oss iordning för 10.30 skall vi vara på MVC o lyssna på denna lilla bebisen.

Nepp, hungrig igen faktiskt, fil o musli får det bli...
Hej svejs, hoppas er dag blir alla tiders!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0