TANT SOFIE-JUL JUL :)

Jag gilla denna dag, bra start när det första jag läser idag é:
"Att vara ung och lat kan ge men för livet"
Helt rätt fomulering där!


Gårdagen var toppen, tog oss hem till Tant Sofie "med den tjocka magen", fikade, gjorde pannkakor, jag gjorde dom för Sofie bara förstör dom. Sen åkte vi allihop till Alingsås för att bada på Nolhaga. Klara var som fisken i vattnet, hon simmar för fullt, själv, gott. "Simma, åka, hoppa!" Helst skall vi göra allt samtidigt om hon hade fått bestämma.
 Sofie blev mäkta imponerad! ;)
Sen var det dags att säga hejdå, det var deras sista tur på FöräldraGruppen så nu é det bara o invänta bebis!
Klara o jag åkte hem till mamma eftersom att vi ändå var så nära, myste o fick oss god middag, stekt falukorv, potatis o stuvad blomkål, det gillade Klara hon! Idag går hon o luktar blomkål, yummie! ;/
Sen hem, krama o pussa på pappa o hejja på Tommy som var här på besök.
Han gillade min kakor btw. :) 

Snart ner till Hagalund o hämta upp tantan Anne för att bege oss till Skene, damen skall på mammografi o medans hon é där så skall jag ta en titt på skor.
Som jag sa, att jag skulle vara fattig nu ett tag framöver, jag lurade visst mig själv, för att jag hade visst så mycket semesterdagar sparade att dom var tvungna att lämna ut dom nu! TOPPEN!
Speciellt eftersom att Ullared väntar om ca 2 veckor, födelsedagar närmar sig, skor é ett måste o att jag redan planerat att börja handla julklappar redan nu!
Säger jag att jag skall göra varje år i september eftersom att jag inte vill ta allt sammans på en o samma lön så man får världens chock i slutändan när alla pengar skall ut.

Blir även lite shopping i nån av dom tråkiga matbutikerna i Skene.

Ha en trevlig helg allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0