COOKIES-ENJOYING LIFE

Aaaa! Klara tittar på Rory Racerbil, favoriten där. Jag sitter här, skall ringa Länsförsäkringar, skaffa livförsäkring så Johan o jag kan ta oss till banken o skriva testamente! STORT!
Skulle fylla i papprerna om detta igår men så fanns det bara förslag på pytte belopp eller bauta beloppen.
Ringer nog i detta nu medans jag kommer ihåg....................................... Står i kö.. Avklarat.

Jaja,,, känns som att jag har koll på allt annars, mycket koll på saker o ting igen när man skall ha barn igen, skall dock kontakta MVC idag, ibland känns det som att jag typ har ingen kontakt med min underkropp överhuvudtaget, höfterna ilar o tar sig ner i låren.
Ringer med en gång.

Skall även ringa Handels o gå ur facket, fasen, jag lägger 524:- på det varje månad, otroligt. O skaffar jag ändå livförsäkring nu o likaså betalar på en till Handels så nepp, dessutom é det bara en puttesumma som utbetalas ifall något skulle hända.
Ringer senare för nu é det dags för bak, bak av kakor. Kolakakor. Blev inspirerad av Maria som hade bakat bullar o tagit med sig hit igår, yummie!

Hem till gården o fika! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0