I`M BACK!

Jesus, tre veckor sedan jag skrev något.
Har äna tappat stinget. Även efter klagomål om dålig uppdatering så skärper jag mig inte ens, illa! ;)

Hur livet står till? Hur jag mår? Johan o Klaris? Bebimagen mår?

Herrejösses, livet rullar på precis som det skall, mer cash hade inte gjort något men vem klagar. Jag lever på 3000kr (vårdnadsbidrag) i månaden, haha! Mitt egna fel, jag jobbade inte mycket i juni eftersom att jag varit så dålig från vecka 7 till vecka 15 i graviditeten, så två arbetsdagar i juni, inte illa! ;) Jobbade en dag i juli, sen hade jag tre veckors semester, gott, men jag "glömde" säga till på kontoret att jag ville ta ut semesterdagar för dom dagarna istället, dumma mig!
Fattiglapp säger jag bara! Snålar så in i bänken, sparar också till en resa, inte för att jag skall någonstans närmsta tiden (gravid) men man måste ha drömmar o planeringar!
Jobbat två veckor nu, fullt ös, längtar tills den lönen kommer!

Vi gjorde ultraljud för två veckor sedan, grymt att se den! Länge också, hela 30 minuter... Akrobatisk liten skit, efter 20 minuter tröttna den o la sig till rätta, med ryggstöd, benen i kors o händerna bakom nacken. Härlig ställning..
Fick även se det lilla tomrum fylld med vätska (fostervatten), där den andra bebisen legat, tårar i ögonen men ändå på nåt vis en lättnad, det var liksom inte ment to be..

Skall snart iväg till MVC, lämna lite kiss som dom skall ta odling på eftersom att min rygg/svanskota håller på o gå av,, känns det som iaf.. Väldigt vad dessa två graviditeter skiljer sig åt.
Johan, han skall till Vårdcentralen en timma innan, lämna lite prover han med, inte helt frisk den där karln, men jobbar o står i för det. Han blev tvingad av mig, att gå till läkarn alltså!
Klara, hon skall spendera några minuter hos Farfar under tiden. Hon hade ju kunnat följa med mig men erbjudandet gick inte o tacka nej till. ;)

Köpte snyggaste skorna till Klara igår förresten, undra vem som var stoltast, Klara eller jag!

Imorgon kommer lilla Maria hit! Yeeaj!!!

Nu får vi åka!
Klara: Mamma!!! Åka åka biiiil!

OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0