BJÖRN ROSENSTRÖM

... blev det inget för för vår del.

Konstig helg, givande men konstig.
Skulle jobbat hela helgen, eller nej, lördagen iaf för det var den enda dag jag visste att min kropp kanske kunde orka med. Söndagen var fixad men på fredagkväll så låg jag i samma ställning med en otrolig pina i nederdelen av kroppen så det blev till att ringa o ta bort lördagen också.
Johan, han é sjuk som bara den, knappt att han säger ett ord. Pip pip é vad jag hör från honom. Doktorn tror han har körtelfeber. Fast han é för "gammal". Dålig som bara den é han.
Klara har sovit hos Mormor inatt, hon erbjöd sig att ta Klara för att avlasta lite. Det gjorde hon gladeligen. ;)
O Klara blev glad hon för det.

Fick ny pyjamis av Mormor, med Bamse på!

Vi hade Farbror Joakim o damen Maria här på frukost/lunch idag. Efter mat blev det en film, Salt med Angelina Jolie bla, den va bra, jobbigt slut bara, gillar inte sådana slut, nepp.
Sen var det dags o bege sig till Floda för att käka middag, namnam, o ta med mig Klara hem.

Mys i soffan tills vi drar oss vidare till sängen, hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0