RESTLESS

Jag har en gammal moster som heter Ingeborg,,, lalalala...!

Den låten hör jag just nu, Klara står i sitt rum o rockar loss till den i detta nu.
Också kommer hon hit, skakar rumpan, har händerna i luften. Också in i rummet igen.
Osså samma sak igen.
Härlig é hon vår "prinsessa".
För det var precis vad hon sa när Johan tog på henne pyjamasen igår, "Pinsessa"!.
Nu börjar det ju bli lite burrigt om natten så nu blir det på med pyjamas igen.

Känner mig aningens rastlös idag.
Hade gärna velat, åka in till Kinna. Ta mig en titt på Hans&Greta. Har lämnat bort nästan alla Klaras kläder, långärmade tröjor iaf till Samandra. Bebis Samandra enligt Klara.
En eller två tröjor hade jag gärna köpt, det é lite svårt när man bara har två att välja mellan, men sen så väntar det ju en stor födelsedag snart så inte något annat till den här lilla damen.
Men men, jag é beordrad vila så vila it is. Annars får man sona för det resten av dagen.

I helgen é det dags för Släktträff-Femkamp!
Ännu é det inte bestämt om vi skall åka men det lutar åt det iaf.
Ca 40-45 personer blir det så det kan ju bli väldigt roligt/spännande.
Hoppas på bra väder bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0