FOGLOSSNING

Jaha, jaja,, foglossning.. plus både det ena o det andra! 3 saker.
Kraftig smärta av foglossningen, låg i förrgår på kvällen o nästan skrek, ville inte röra en fena, inte vågade jag stiga upp ur sängen igår när jag vaknade heller eftersom jag inte ville känna efter, men det var ju dock inte så farligt då, kroppen var lugn o avslappnad just då.
Urinvägsinfektion som gått till njurarna, poff, visste inte ens att jag hade infektion..
+ på tok för mycket vita blodkroppar, men jag sa att det va standard för min del, oftast iaf.
Tänk vad dessa graviditeter skiljer sig åt. (kan ställa till)

Snart kommer Maria, det blir en tur till Kungsmässan för vår del idag.
En chailatte för min del, ett gammalt beroende som kom tillbaka häromdan, yummie yummie!

Off to garderoben!

Kommentarer
Postat av: annapanna

chailatte är ju helt underbart! skönt att du börjat uppdatera igen=)

2010-08-18 @ 18:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0