CAROLINE 28 - KRÄFTOR!

Bästa Caroline blir idag 28!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

I förrgår kom som sagt Maria hit, vi drog till Kungsmässan o spenderade lite cash + drack en jä*la massa CHAILATTE! Jag iaf, på tok för mycket.
Hon é hemskans härlig den här tjejen, har ett stort leende o en hel del smarthet bakom det lilla pannbenet!
Nice catch, Farbror Jocke!

Igår kom Johan hem tidigare från jobbet,, igen! 
Han é fortfarande inte frisk, en ihållande feber.
I detta nu, dock ingenting... 
O idag har han stannat hemma, tvingade med honom till Kungsbacka för att inhandla mat, plus att vi tog en sväng förbi Kållered så att jag även kunde inhandla kräftor! Mums mums!
Frisk luft fick han iaf så han blev lite piggare.

Nog om att Klara kan prata, inte bara ord, för hennes mun går nu i ett, med långa meningar som tex, Farfar o Anne nana, Farfar åka bilen, Mormor ut me Sune, tack för maten, tack så mycket, ha en bra dag. Artig liten tjej det där!

Har fått med Johan till Ullared btw, helt otroligt, men vi har ju inte åkt än så man skall inte säga för mycket!
Eftersom att Sofie går o väntar på o få ploppa ut sin bulle i ugnen under dom dagarna så kan man ju inte kräva för mycket, ungefär så sa jag till honom ;)

Kul o vara tillbaka igen o se att efter sådant uppehåll ha 53 stycken som läser min blogg. Nice! ;)

Ha en trevlig fredagskväll allihop!

OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0