MANORS

So, tryed to find the candy! But Johan has hidden it for me! Shit!

Skrivlusten, den försvann med i skiten av bakterier som jag införskaffat i veckan som gått... ?
Tvingar nu mig själv att agera i vilket fall som helst.

Veckan som gått, massa lek, massa bad, massa fikande, äventyr, shoppat maaassa fina presenter till Doris (man måste hålla efter sina Gudbarn), massa jobb, lite fest faktiskt (ja ni läste rätt), massa Mormor, ExtraFarmor o Farfar, gungställningsköp o cykelstolsköp, o hjälm såklart!

Första cykelturen till Öppna Förskolan förra veckan, gick galant! Jag var dock "aningen" trött när jag var framme, tog på mig vinterställ o hela skiten typ men väl efter halva vägen så bara dränktes jag av svett, VARMT!
Glad som bara den blir Klaris iaf när hon ser att vi skall ta på henne hjälmen! Dock galen som en tok om hon inte får sätta sig med en gång när hon ser cykeln. =)

Fick bilderna från fotograferingen igår, som vi tog på Kaskad i söndags.
Var väl sådär nöjd denna gången också, så blir det inga fler gånger. Dock bätte än förra gången.
Dessutom så har Klara börjat blunda under vattnet, bara det gör ju det ganska meningslöst.
Såhär han det se ut!

Vem gillar o bada om inte Klara! ;)

I onsdags var det Klara o Johan som var på simlektion, jag é ju lite halvkrasslig o Johan var änså hemma tidigt så han fick ställa upp. Jätte skoj hade dom, dock väldigt svårt för mig att bara titta på, man vill ju själv hålla i o ha kontrollen. Mama knows best!
Gick jätte bra men man blir ju lite skärrad när Klara flyger två meter högre i vattnet än dom andra o när hon stannar mycket längre UNDER vattnet än dom andra. PAPPOR!!!!!

Taddaaaa! Nya foton på Klaris kom nu i posten som Johan kom in med! ;)

Måste kila, ut i "stengården"!

OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0