WILLIAM-TOMMY-ME

-William Marcus-
Igår var det dop, ett fint dop. I det stora hela så gjorde prästen att det blev ett så fint dop, han visste iaf vad föräldrarna o gudföräldrarna hade för namn. Inte som prästen i Sätila som kommer till kyrkan fem minuter innan självqa dopet skall börja. Har ingen koll på stavningen av namn m.m. Nej, vår församlings präst ger jag inte många plus men Williams doppräst- jätte bra!

Massa barn på dopet, William hade alla sina 8 kusiner där, inklusive Klara. Dock tre stycken som ännu inte var självgående men dom andra sex röjde på som bara den.
Cissi, Cattis syster, som fick sin SISTA som hon sa, hade med sig sin underbara lilla Hugo som bara var tre veckor gammal. Satt o mös lite med honom, gulli gull, o sååå liten.
William var ingen lite plutt längre, tänk så snabbt det går!

Väl hemma igen så begav vi oss hem till Tommy som blev 30 i fredags! Jisses Oldie!
Riktigt trevligt, dock så somnade jag med Klara på golvet ett antal gånger så när klockan var lite tolv så började vi dra oss hemåt.
Väl hemma i sängen så började jag må pyton.
Spenderade halva natten på toagolvet, magsjuk... Isch!!!
Älskar verkligen att ha den hemska j**la spannen framför mig, det gör ju bara att man mår ännu värre, alla gånger ser man den j**la RÖDA spannen framför sig!
Vaknade för fjärde gången vid sju, då ringde jag jobbet o sjukanmälde mig.
Kommer sanneligen kännas på lönen att man missar en hel söndag, får kräva in liten kronor från Johan, hihi...

Så nu, nu ligger jag här i soffan, Johan o Klara é borta vid gamla lägenheten o hämtar hem lite utesaker. Vi fick inte med os allt på samma gång eftersom att vi bara var tre som flyttade.
Finally säger jag bara!

Blåbärssoppa nu!

OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0