SKÄRTORSDAG

Japp, Skärtorsdag idag, det blir ett jäkla "drag" på jobbet! Sådana dagar gillar vi. =)
Börjar elva så jag kommer lagom tills det drar igång. Skärtorsdagen é faktiskt den dag om året som folk handlar mest.
Imorgon é jag ledig, sen jobbar jag påskafton, påskdan, o annandan, goa pengar, om inte annat så é det faktiskt ganska roligt att jobba dessa dagar.
Jobbar 11-19.30 idag, go tid. Hinner hem innan lillfis somnar.

Fullspäckade dagar, skall hem till ExtraFarmor o Farfar imorgon på lediga dagen, få oss en massa god mat i magen o träffa Linus, Annelie o Jocke. Looking forward to!
 
Skall snart skicka iväg Johan med Klara till Öppna Förskolan.
Full rulle för henne dessa dagar, det var lek med Doris igår, efter det simskola med Johan o mig o nu en maaassa lek med alla på barn förskolan. Sen vet jag nog ganska säkert vad dom två skall göra efteråt.



25 detta året, planeras för fullt! =)

I´m OUT, off to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0