LEDIG

Nu skall jag skapa ett inlägg. Fått kritik för att jag blivit slapp, inte slappetask utan bara seg, upptagen.
Så vad skall det handla om? Igentligen så borde man ju bara kunna skriva ner sina bekymmer så man får ventilerat hela systemet fast det får man ju inte för då blir det ju ett jädra liv, icke picke, aja baja!

Påsken har flytit på bra, har jobbat alla dagar, utom långfredag då var jag ledig. Fredagen besäkte vi Anne & Roger, ExtraFarmor o Farfar, vi fick påskmiddag!, Mumma! På Påskafton begav jag mig iväg till jobbet tidigt, Johan o Klara spenderade dagen hemma hos Caroline o Eric o barnen, även Mamma/Mormor var där. Sen kom även Syster/Moster o Tony o Sven. Det blev påsktårta o en maaaaaassa påskägg! Klara sken som solen när jag kom senare efter jobbet!
Bikini av Selma o Doris, o jättefin klänning av Moster o Tony!
Mormor
förljde med oss hem, intog massa mat, entrecoté bla,, gott gott!
Hemma öppnades det påskägg av Mormor, tadaaa, trosor bla, Klara blev överförtjust, sprang runt här med dom några timmar tills jag började känna att nee dags för blöja! Nu går hon med trosor på sig över blöjan? ;)
Mormor stannade över, jag somnade på soffan vid halv tolv o Johan o Mamma satt uppe tills ca halv två, så det blev en lååång kväll, mycket trevligt..

Skall snart iväg till frissan, både Johan o jag skall klippas, härligt.

Imorgon bär det av till Kungsbacka, skall kika på gungställning. Har sparat en tid nu så vi får se om jag gör slag i saken o köper. Det é ju inte gratis precis. ;) Men, sparar ju in en gunga iaf, har en som ligger nere hos ExtraFarmor o Farfar.

Ringt till rektor för dagisen här i Sätila idag, upptagen som vanligt. Ingen brådis dock, en annan é ju ute i god tid.

Jahopp, där tog min lust slut, off to tvättstugan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0