-BÄSTA MORMOR-

God morgon!
Klara sover fortfarande, lyckos mig som vanligt... =)

Idag står Öppna Förskolan på schemat, sen börjar jag jobba klockan tre så jag skall lämna av KlaraMammas/Mormors jobb vid två. Också jobbar jag ju hela dagen imorgon så Klara skall sova över hos Mormor, blir skojigt för henne. Det blir tomt här hemma, fast dagarna går fort när man é på jobbet.

För övrigt, BobbyCar´en som jag nämnde igår var från Mormor. -Hon é bäst! Jag inhandlade den åt henne när jag var i Ullared, ändå mer än 200kr billigare där. Mamma fick även mer saker köpta till sig, även ExtraFarmor.

Klara hade en bra dag med ExtraFarmor igår, det é bra att hon finns tantan! Hon sket i mig totalt efter att vi pussats o sagt hejdå, som vanligt.. ;)

Nepp, dags att väcka lillskruttan, måste ju bli snygga till Öppna Förskolan!
Jag har dock redan duschat o gjort mig klar, det é hennes hår som tar den längsta tiden med det vackra burret varje morgon!

Ha en härlig dag ute i solen alla UNDERBARA!

OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0