Onsdag

Igår var vi o köpte  till Noel!
Klaras kusin, som också fyller 1 snart! 26/9, nio dagar före Klara!

Dagen var verkligen inte något vidare.
Började tvätta tidigt tidigt, la in en tvätt i vardera maskin (2st maskiner), när dom var klara så lade jag in två nya inna jag hängde upp det blöta. (för att spara tid) NEJ, då du, då funkade inte torkskåpet! Apa!!! Rinde hyresvärden direkt som inte svarade, sov väl förmodligen. Pratade in meddelande. Ingen hyresvärd som hörde av sig, vid tolv ringde jag igen. Då du, då skulle han komma under dagen, segt! Fyra blöta tvättar hade jag. Han kom först vid halv sex o fick inte igång torken utan satte in en avfuktare! Hjälper väl sådär mycket, kanske om det får hänga i ca ett dygn men inte annars!

Jag var hos läkaren, som jag inte fattade mycket utav vad han sa. >Fick penicillin iaf. + odling på Sahlgrenska.

Var hemma hos Anne o underhöll henne lite också.+ Den ständiga turen till huset!


Idag vaknade jag prick 08.00 men låg kvar en stund i sängen o mös, väntade på att Klara skule vakna till där borta men icke! Fick som vanligt puffa lite på henne.
Vi satte oss o åt lite frukost innan vi gick bort för att känna på den hemska tvätten!
Diskat dammsugat o plockat upp efter Klara (plockat 2 gånger). O nu snart packa väskan till babysim o göra lunch till Johan.
Efter simmet skall vi till Kinna o möta upp Jessica! Skoj.. ;)
Ikväll,, Klara skall vara hos Fammo o Farfar medans Johan o Jag befinner oss i huset för spackling!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den sista bilden så skulle jag testa om jag kunde trolla bort hennes sår på näsan ifall du undrar va jag gjort :P

2009-09-16 @ 23:59:36
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: cissi

fin blogg, kika in på min

2009-09-17 @ 16:36:55
URL: http://lillacissis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0