Hänt i helgen!

Härlig helg!
Fredagen spenderade Johan o jag för oss själva. Klaris var hemma hos Mormor o levde loppan som vanligt. Kan man idag se på henne för hon har slagit sig på näsan!, ;) stackars liten. Men men, hon sa ingenting när hon gjorde det så det kan inte ha gjort så ont iaf.
Vi spenderade iaf kvällen hemma med musik, god mat o maaassa maaassa prat. Mysigt mysigt...
Igår tog jag bussen in till stan för att möta upp Mia. Så roligt att träffas igen, det tar sin tid mellan träffarna så vi har verkligen tid o skvaller att ta oss igenom mellan gångerna.
Vi lunchade på Bryggeriet, käkade Entrécote med rostade rotfrukter o en cider till detta. Till efterrätt blev det ett glas vitt! Gott väder var det också på det så toppen var det. Dessutom så blev jag bjuden av Mia, (fattig mammaledig jag é så) TACK MIA!
När vi väl gått därifrån så kikade vi lite i butiker, härligt påverkad av vin o cider fick jag mig en riktigt rolig shoppingstund, haha! Den slutade med ett riktigt bra köp! ;)
Kramade om min Mia på terminalen innan det var dags att hoppa på tåget som skulle ta mig till Mamma i Floda!
Väl hemma hos mamma så tog jag mig faktiskt ett litet vitt till medans mamma gjorde middag o vi väntade in Johan som skulle komma.
Som sagt, Klara hade haft det jätte bra hos Mamma/Mormor men blev som vanligt lika glad för att se sina päron också!

Idag har vi spenderat dagen i huset, spacklat som vanligt, inte kul! Klara var också med.
Även Farmor o Farfar kom förbi, o dom hade lille Noel med sig för hans mor o far var upptagna.
Roligt för kusinerna att träffas, även om det inte varade så länge för Klara é för vild för honom.

Hoppas även ni andra haft en bra helg!
Nu skall vi snart grilla!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0