Onsdag

........................................ . . . . . . . . .
Hade lite jag tänkte skriva ner men så blev det stop. Igen.
Sista dagarna har vart pest, inte fått gjort mycket alls känns det som, ändå har jag försökt sysselsätta mig hela tiden.
Tänker på dig Peter mest hela tiden. ♥
I bilen hem från babysim för en stund sedan så kom även Emil in i mina tankar.
Jag fick en ända på allt tänkande till slut när jag var påväg att parkera bilen, när jag började jämföra Peter o Emil, jisses vilka lika människor.
Riktigt flummiga så det stod härliga till, lite små lata, genomsnälla, verkligen dumsnälla ibland, alltid med ett léende på läpparna o en massa andra små saker.
Om bara 21 dagar skulle Peter blivit 27. O Emil va bara 31 om jag inte minns fel. Det é det som é värst, att så unga personer skall gå miste om livet, sin framtid. Barn, familj, allt som börjar komma till en i denna åldern.
Båda två var verkligen pappaideal! Emil hade bara 2 månader kvar tills hans lill* knodd skulle komma ur sin mammas mage men han går miste om den stora dagen. Hoppas innerligt att den lill* bebisen får all den lycka den förtjänar ändå!
Peter "Punchi" hade blivit en superdaddy, det vet jag till 100%! Men du kommer få uppleva det ändå, någon annanstans, i ett annat liv.


Dagarna som gått. Måndags var jag hemma hela dan, nästan. Var borta i huset o spacklade lite men lusten fattades så Johan tyckte jag skulle åka hem. Dessutom så fanns det inte så jätte mycket för mig att göra. Johan hade börjat sätta isolerimg o då vill inte jag vara där för då blir man kliiig.

Tvätt blev mitt mål istället.

Kvällen spenderade vi hos Caroline o Eric o deras kids. Caroline hade Me&I-party. Gick loss med pennan o kryssade i ett par byxor, en sparkdräkt, en tunika o en body, Absolut sista body-köpet, avskyr dom! Men den var så vacker så den bara måste hon ha! Allt var till Klara alltså!

Igår var jag i huset, spacklade åter igen, mitt stora nöje. Åkte hem, städade, lagade mat, åt den o åkte sen tillbaka för att spackla det som hade torkat!

Tänk, jag skall flytta om mindre än tre månader! Till ett prillans nytt hus!

Börjar snart med loppis här hemma då nästan allt skall bort! ;) Jippie!!!!


Skall nu iväg till Emma för att klippa o slinga!
See you later alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0