Fullt upp ...

Fullt upp nu.
Men ändå så sitter jag här o latar mig, passar på medans Klara sover.
Har inte skrivit av mig mycket nu sista två veckorna.


Idag é det 2 veckor sedan Peter gick bort.
Tänker på honom varje dag. Tårar kommer länge finnas kvar, men det har iaf lugnat sig lite.
Alltid tills jag dör kommer han ha en helt egen plats i mitt hjärta.
Tills vi ses igen, Vila i frid, Peter "Punchi" Hammarin!


Idag blir det myspys med Johan, ost, kex o gott plock! Klarisen skall till Mormor som erbjöd sig att ha Klara sovandes hos henne i natt.
Imorgon skall jag in till stan, med bussen förmodar jag eftersom att jag idag é sugen på vin! ;) Skall träffa Mia o tjöta massa minnen med henne. Roligt! Sen hem till Floda för att ta med mig Klarisen hem till Sätila.
Söndag blir det huset för fulla muggar, spackla, prima o ha mig! Sååå skoj- NOT!
Måndag bär det av till Lerum igen, jobba! Sååå skoj- NOT! Systeryster fyller år, jämnt, nästan iaf!
Tisdag é städ o tvättdag! Lunch, middag, promenader m.m.
Onsdag skall Jessica, Klara o jag leka! Vilken lek det blir får vi se. Men innan det så skall vi på Babysim! ;)
Torsdag blir det Öppna Förskolan så Klara får träffa alla kompisar! O jag får fika av mig lite ;)
O vipps, rätt som det var så var det fredag igen! Men den fredagen é inte lika roliga som denna fredag för då skall man jobba dagen efter igen! SkiT!
Lördag blir dock kalas, skoj skoj! Då é det Johans tur att köra! That´s it!

Ha en bra dag!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0