Uppdatering

Också var det dags att uppdatera lite,,,,,,   annars får man väl skäll, IGEN!

Klaras snok, verkar varken bli sämre eller bättre. Kanske lite bättre..

Min egna é bra, men jag é ändå inte frisk. Såklart!

Vi åkte o simmade i onsdags iaf, bra det tyckte Carina som sa att det kan vara bra o göra av med lite energi o extra baciller. O det ångrar vi inte för Klara blev så glad så när vi närmade oss ingången till Kaskad!

 

Igår var vi på Öppna Förskolan, lekte en massa, fikade o tjattrade en massa..

Efter det bar det av till Borås, NowaLii hade utförsäljning på ALLT! Nästan iaf. En Tummen-pyjamas, halkisar, strumpbyxor, mockasiner o en massa andra små saker. Ja måste vara bäst på o fynda ibland!

O i mellan allt så tvättade jag, o eftersom att vi fortfarande inte har något torkskåp o endast avfuktare så lät jag det hänga till idag så det fick en chans att torka (allt var dock inte torrt såklart).
Så rolig var den dan, halva iaf.
Halv åtta var Johan hemma, han fick falukorv med överkokta makaroner, riktigt smaskig middag, men men, Alla dgar orkar man inte så då slänger man ihop nåt snabbt bara.

Idag har vi myst, försökt hålla oss hemma.
Har vart ute på långpromenix o vikt all hemsk tvätt. Åkte o hälsade på alla i vårt hus, kikade lite men åkte efter en kort stund för ja behövde inhandla lite middagsmat!
ENTRECOTE, POTATISGRATÄNG, CHAMPINJONSÅS MED RÖDVIN O SALLAD!
Smarrens!!!






Btw--- idag é lönedag!
Sug på den du! (Om nu inte du också får lön idag) ;)
/// Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag funderar på den med..den var så himla gosig och härlig..Vad gör du då? händer i veckan?

2009-09-27 @ 17:46:01
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

aah ja du hade då fullt upp kan jag påstå =) hihi

2009-09-28 @ 11:32:06
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0