Ledsen & arg

När jag é ledsen o arg då sätter jag mig i bilen. Kör i 180, har Snow Patrol på (nästan) högsta volym, (just nu Snow Patrol) o bara pustar ut.
Så såg lite av min dag ut igår.
Var tidigt hemma hos mamma o lämnade Klara, skulle iväg o jobba, för att sedan göra min korta tripp som blev ganska lång när man tänker på hur långt jag åkte. Men snabbt gick det.
Adrenalinet ville ut o det har det behövt göra i flera dagar nu. Så då satte jag mig i bilen där det mesta utav det försvinner.
Kollar efter Peters dödsannons i GP varje dag, en dum känsla é att eftersom den inte é där så finns det ändå hopp om att han kommer komma åkandes där i sin silvriga bil.
........................................... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0