Bra dag!

Skrivet 10/9.
Men pga att vår dator é helt kaput så kom det aldrig in i bloggen!

Detta é nog den mest lyckade/levande dagen jag haft på snart två veckor. Den var riktigt bra.
Började dagen med ett telefonsamtal med Caroline. Vi försökte prata högre än våra ungar som ville ha den mesta uppmärksamheten. Fick avsluta samtalet i panik av att Klara höll på att klänga på pottan samtidigt som hon hade dragit upp blöjan. Det var som att hon sa -Mamma! Jag é bajji!
O som sagt, hon hade skitit. Inte bra när inte blöjan é på.
Vi bestämde för att ses (Caroline o Jag) på Öppna Förskolan. Men innan sess skulle jag till Iwans Möbler i Kinna för dom hade en drive där på ett matsalsbord jag ville kika på. Det var dock inte så snyggt in action men jag hittade en massans annat.
Sen begav vi oss till Kyrkis, kom mitt i sången, tur det så vi inte missade den, Klara kröp fram i mitten o satte sig o diggade till gittarrspelet o alla barnen som sjöng. Fikade o lekte med alla barnen gjordes också. Sen iväg till lekplatsen när Öppna Förskolan var slut för att fika o leka lite extra. 
5 mammor o 9 barn. Vilket röj, lyckligt lottad som ännu bara har ett barn!
Ett barn-piece of cake. Två barn-katastrof!!!!!!!

Sedan var vi på BVC för läkarkontroll Mycket Väl Godkänd tjej har vi! ❤
Idag 9400g o fortfarande 74 lång.


Igår var vi på babysim, jäääätte skoj! Alla föräldrar undrar vad vi gjort med Klara eftersom att hon é så galen i vattnet?! O simläraren é helt förundrad! Roligt roligt! Ännu roligare var att Mormor var med också så hon fick skratta lite hon med! ;)
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0