Sept. 28

Seg, matt, lat... Så känner jag mig just nu.
Kan bero på att jag snart skall iväg o jobba, o då brukar latmasken komma smygande..

Helgen var bra, lite seg. Var på kalas i lördags, Klaras kusin fyllde 1år!
Sen bar det av till Gästhuset för vi kände att vi inte alls hade lust att ställa oss o göra middag.
Jag käkade plankstek medans Johan åt svärdfisk! Gott gott!
Sen fortsatte kvällen i trevligt sällskap.
Igår kom mamma hit o passade Klara så att Johan o jag kunde vara i huset hela dan o jobba på. Fick gjort en hel del. Kände oss väldigt nöjda när vi åkte därifrån. Mamma hade gjort kasslergryta lagom tills vi kom hem, riktigt mycket också så Johan fick lunchlådor till jobbet. Tack snälla mamma!

Veckan ser ganska full ut.
Idag é det jobb. Lämna Klara på mammas jobb innan dess.
Imorgon é det Öppna Förskolan, sen handla mat.
Onsdag é det Babysim
Torsdag é det Öppna Förskolan igen, sedan skall jag städa/tvätta bilen o efter det köra hem Klara till Mamma i Floda o sen till huset för att göra den sista spacklingen i första delen av huset! Finally!
Fredag é det begravning o då åker jag ut till Tjörn tidigt på morgonen för att träffa Mia, Rebecka o Annica innan vi åker till Mölndal för att ta avsked av Peter


Nu skall jag slå på Tv´n o kika på mina populära skådisar i "Hem till gården"!

See ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack söta du =)

2009-09-30 @ 11:30:43
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0