Annelie KALAS!

En jätte bra helg, Igen! O den håller i sig. ;)
Fredag hade vi kräftor att mumsa på. Försökte även få Tommy att prova på dom men han såg en aning obekväm ut med dom. Han nöjde sig med ost o kex o lite annat plock!
Sendare kom även Stefan o joinade oss, trevligt. Associerar Stefan till tv-serien Livvaktena, galet ja vet. Sa senare det till Johan som gav mig en konstig blick ;)

Igår var det upp tidigt för att åka iväg till Floda, lämna Klara, så att jag kunde åka iväg o "make some money"!
Hade faktiskt väldigt roligt på jobbet, allt bara flöt på, tjöta massa skit o fick en väldigt positiv lönespec...! Jiiihooooo! ;)
När jag väl slutat så vara det bara att trampa på gasen hem, för bråttom hade jag. Skulle in i ducshen, blåsa håret, klä mig o sen iväg igen för att köra 7,5 mil till min syster som hade kalas! (mamma tog Klara dit) 
Där bjöds på mummamat, "god dricka" som Johan sa i bilen hem o massa annat! O en massa folk! É det kalas så é det!
Hade faktiskt en vaken Johan hela vägen hem, kan bero på att han provade alla alkoholsorter som fanns, han fick spelat massa go musik med Tony o tjötat av sig till max..
Det var Mintu, Tequila Rose, Vin Rött/Vitt, Öl, Cider, Grogg, m.m. Attan att man skall köra när det é som bäst! ;)

Kom hem från huset för en stund sedan, Roland kom o hälsade på, hade med sig fika dessutom. Men efter det valde vi också att bege oss, inte lätt när man har en liten förkyld dotter som tycker att det é lite tråkigt att bara sitta i vagnen.
Johan é dock kvar, kommer snart. O då skall vi bege oss till Maxi o göra lite behövda inköp.

/// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0