Tidigt? Tidigt! JAaa

Om jag é uppe tidigt, om jag é uppe tidigt? Detta é jäääätte tidigt!
O jag har inte ens något jobb att passa, men tidigt blev det iaf!
Lillfis ligger brevid mig i sängen o nanar fortfarande.
Hon ligger brevid mig för att Johan kände väl antagligen att han ville mysa extra mycket igår så han lät henne sova mellan oss. Fy, gillar verkligen inte att ha henne brevid, barn skall sova i sina egna sängar! Plus att jag sover i vanliga fall riktigt kasst med Klara brevid men inatt gick det riktigt bra, vaknade väl till endast två gånger men somnade om direkt igen. O det var pga att hon sparkade mig i ryggen två gånger.

Låg här o tänkte på julen förut. Guuud vad jag längtar tills dess!
Jul, jul, strålande JUL!
All GOD MAT, gemenskapen o julklapparna!!!
O att vi endast skall till ett ställe o hem detta året, inget jäkla flängande.
O att vi kommer ha ett sprillans nytt hus att vakna upp i på julaftons morgon!
Får väl se om vi får se Johan som tomte detta året också, skojigt hade vi åt det förra julen iaf! 
Nu é hon ingen liten bebis längre!

Fredag, detta blir en bra dag! Frissan Emma i eftermiddag!!!
Sling o klipp!

KaTjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0