HÖST

Snart kommer Jessica hit! Trevligt för mig, roligt för Klara!

Skall nu strax gå o möta henne vid bussen har jag tänkt, skall ju ändå sticka in huvet på Carlssons för att inhandla lite mums!

O vädret é på topp också! Burrigt men ändå sol! Betyder att, man får lov att använda alla sina härliga höstkläder! Plocka fram allt man lagt undan för sommaren.

Redan vart ute på långpromenad idag (i höst-out-fiten), två tmå men stora promenader för Klara, fram o tillbaka till tvättstugan, o en lång ner till sjön.. Sjön låg som en spegel... Fint.


Pratade med Pappa/Morfar i morse. Han mådde TOPPEN i sitt Thailand o vädret var på topp!
Jag klagar inte på vårt väder nu men jag hade ju inte haft något emot att vara där han é just nu!!!

///Emma- sug på den du!


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

va kul du gillar dem :P hihi

2009-10-15 @ 16:01:33
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha Ja kan köpa en till dig med så slipper du skämmas över mig :P haha Ne jag skulle aldrig ha mormors katt på huvudet!

2009-10-16 @ 11:42:02
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0