Haha, nu é hon där...


Haha, nu é hon där igen! Söta lilla Maria!
På blogg.se´s förstasida!
Grym é vad hon é!


Vaknade i vanlig ordning klockan 08.00 idag. Vore ju konstigt annars, vår dotter é som en tidsinställd väckarklocka!
Upp, sätta lillskit på pottis, dra igång frukosten o sen städa bort lådorna som vi packade iordning igårkväll.
Så nu sitter jag här igen, min bloggtorka har äna lagt sig. Fick en pik från Anna med om att jag allt får ta o skärpa till mig. O det löd något i stil med, "Men du ditt pucko då, va fan, jag har inget o läsa jö, skärpning!". O ett o annat skratt i mellan där..
Klara har somnat i sin säng igen efter att bara ha vart vaken i endast två timmar, måste tatt på krafterna att äta en tallrik gröt o en halv macka, tänk mig som åt två, mackor alltså.
Men det é bara bra att hon däcka nu, för sen blir det lunch innan det drar iväg till Kaskad för babysim!
Alltid lika roligt! hoppas bara att andra Clara é där idag annars kanske våran Klara kan bli lite bitter.
Slänga all källsortering innan bara.


KaTjing!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: anna

äntligen lite uppdatering=)

2009-10-28 @ 12:52:43
Postat av: michaz

oooh va söt header du har, charmtrollet är riktigt söt ;) hur gammal idag? :) kram

2009-10-28 @ 15:11:44
URL: http://michab.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0