God Morgon!

God Morgon!
Tidigt att sitta här med tanke på va klockan é nu. 08.00!
Klaris ligger fortfarande o sover, morgontrött idag. Hon vaknade vid sex eller halv sju, precis innan Johan skulle åka iväg till jobbet men hon däckade igen en stund efter det. Jag som gjorde mig redo för att gå upp o inte kunde somna om igen efter att hon gjort det.

Som sagt, Mormor var här igår medans vi var i huset o grejade. Nu har jag börjat måla iaf! Jätte roligt ;)
Farmor o Farfar var förbi en stund o likaså Klara o Mormor.

(nu börjar Klara vakna till, rumpan upp i vädret)

Johan fick också gjort en hel del= mycket godkänd jobbhelg!


Härligt när Johan kommer hem o säger till Mormor - Du, jag har världens bästa Svärmor! 


Idag é dags igen, jag skall till mitt riktiga jobb, pest. But someboby´s gotta make a living!


// Emma - förtjänar bara det bästa!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0