Gårdagen

För att kortfattat beskriva gårdagen så såg en del av den ut i denna stilen.


Jag körde ner i diket, Oops o JÄVLAR!

Tanken som kom direkt var, -Inte nu!!!

Som tur var så var räddaren i nöden där, Johan.

 

Jag körde 5 mil i onödan.

 

Jag hade svåra, komplicerade kunder på jobbet. Någon kund hade ett ärende men igentligen så blev det till fyra fem...

 

Jag hittade inte min nyckel till mitt skåp på jobbet, fast det kan ju också vara svårt om man inte gräver tillräckligt djupt i fickan!

 

En kund stirrade på mig i en evighet innan hon sa -Lilla vännen, ditt öga!

(Har en nerv i kläm vid ögat vilket gjort att det fladdrat i fyra dagar nu) Förvånande bara att kunden la märke till detta. O för det andra så heter jag inte "lilla vännen"!

Jag kunde inte köpa lampan jag hade hittat i ett blad pga att den inte alls i närheten var likadan i verkligheten. Köpte en annan men tanten i kassan förstod inte hur man tog emot presentkort! Stress..

Jag var trött o sliten o på allmänt dåligt humör!

Tur då att man fick träffat sina vänner på jobbet som gav mig ett stort plus på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0