Lillskiten

Japp, då var det dags. Klara trillade ner för trappan, igen. Mitt fel. Jag gick in i förrådet o skulle plocka ner en låda medans lillskit skyndade sig upp för trappan o valde väl sen att ta sig ned igen. AJ aj, m en det var över på 30 sekunder.

 

 Klara é på god väg att bli kändis.

Förutom sommarbilden i Lerums Tidning så var det nu dags för Markbladet denna veckan, Grattisbilden såklart! Också till det största, Tidningen Föräldrar & Barn vill ha med oss! Men den får vi vänta lite med att visa upp! STOLTA é vi iaf! ;)

Var i tisdags o kikade på en lägenhet. Inte för min skull utan för min mammas. -Inte fin. Men det var inte det jag skulle komma till utan åter till Klara igen. Klara lurade sig själv, igen, eller jag lurade henne. Hon stod o höll sig i lådorna o rätt som det var, så släppte hon o gick fyra steg rakt ut, sen blev det platt fall!
Likadant idag, på Öppna Förskolan, fem-sex steg följt av platt fall! Kan hända att eftersom att vi ändå var i Guds hus så kanske han lyssnade på mig o tänkte att "Nej, hennes mamma vill flytta först".
Hon får gärna för sig att stapla fram när hon har bråttom eller något é extra roligt.
Roligt såklart, men mamma vill helst att du ska vänta! ;)


Idag blir det att spendera kvällen i huset igen.

Sätta klart taket i tvättstugan hoppas vi.

Imorgon skall Mormor ha Klara sovandes hos sig så vi kan jobba båda två på lördag.

Skönt att man har Mormor som ställer upp annars hade vi haft väldigt svårt att fixa allt.

 

//Emma- Aaah!!!


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

De är vår kära Brittan, hehe.. allt bra?

2009-10-08 @ 20:27:17
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

åh va kul! Hoppas det går bra! Kram

2009-10-09 @ 11:17:13
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0