Älskad/Saknad

Peter Hammarin

23 September 1982 - 28 Augusti 2009

 

Du fanns där, varje dag, i varje andetag, i varje ögonblick.

 

Igår sa vi hejdå, ett avsked som för mig kändes så långt bort. För mig finns inte detta än.

Det har gått en tid nu sedan du tog ditt sista andetag men den dagen känns ändå som igår.

 

Peter, du betydde, o betyder fortfarande väldigt mycket för mig. O det é jag nu väldigt glad över att jag fick säga till dig.

Du hade ett hjärta av guld.
 Din omtänksamhet é det första jag tänker på när jag tänker på dig. Ditt alltid lika glada léende. Ditt sätt att alltid få mig att skratta, även om jag var på mitt sämsta humör eller ledsen.

Vill spola tillbaka alla år o göra allt från början igen.


Du har fantastiska vänner, Robban, Matte, Robin o Danne.
Även när du fortfarande var med oss så såg jag hur mycket ni alla betydde för varann. Du fick uppleva en vänskap starkare än många andra. Det var verklig kärlek, en vänskap inget kan krossa.

Du var äkta, Du var Du.

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta ♥
Saknad & älskad av många.


Peter "Punchi" Hammarin begravdes i Stensjökyrkan 2 Oktober.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0