Fredag tralala!!!

Jätte bra start på dagen!

Johan lade Klara jämte mig innan han åkte iväg till jobbet. Låg o mös lite med henne tills hon tyckte jag var för jobbig o vaknade till. Just det som var min tanke också, att hon skulle vakna för jag hade lite ärenden jag ville uträtta tidigt idag.

Vi gick upp, placerade oss i badrummet, Klara på pottis o jag i ducshen, innan vi gick bort till tvättstugan.

Klara fick köras bort i gåvagnen för hon var fortfarande lika trött, ville inte alls gå, o absolut inte vakna.

Sen äta frukost, först Klara som jag sedan satte ner på golvet för att själv äta i lugn o ro. Tittade bak o så att hon hade somnat på golvet, igen.. O då sov hon ändå HELA natten, non-stop!

Vi diskade o plockade iordning hemma innan vi åkte iväg till Kinnahult för att gå in på Marks Bädd & Bädd. Var inte ens inne i butiken eftersom att dom öppnade 12!  Stod faktiskt klockan 10-18 vardagar i Markbladet! Dit åker vi då inte igen... Nope!
Man kan säga att Bädd & bädd förstörde halv min dag!
Var även inne på systemet åt min man, öl! Snäll hemmafru som man é!

Så nu sitter jag här. Klara sover, igen, o jag har nyligen tittar klart på Hem till gården! HHIhi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0