Tant Sofie!

God dagens!
Humöret é på topp!
Idag har vi haft finbesök av Sofie! Tant Sofie!
Hon kom med ett väldigt spännande paket till lillfröken, i detta skinande paket låg en mycket fin tröja! Med en hund på! O just denna tröjan har vi kikat på ett bra tag, ser man på! ;) Bild kommer snart!
Sofie missade Klaras födelsedag för hon låg på playan o badade i sololja! SKitunge, när får jag åka till Rhodos!!??
Jaja, vissa har det bra!

Dagen flög förbi, men jätte trevligt hade vi.
Klara däckade snabbt efter att Sofie gått. Det var väntat.

I helgen jobbade jag, så Klara sov hemma hos Mormor, som vanligt!
Självklart så jobbade hennes pappa också, as usual!
Så denna helgen blir till att vara hemma i huset att greja! Klara skall antingen vara hos Mormor eller hos Farmor & Farfar!

Ikväll é det "vägföreningsmöte", men det får Johan gå på själv. För annars hade jag väl fått ett spel om jag hade träffat på gubben som bor längst in på vägen, knackat lite på hans huvud o frågat hur många hästar han har stående i stallen igentligen!? Nej men allvarligt, han kör som om ingen annan i världen existerar! Håller minst 80-90 på vår lilla grusväg! TUR ATT HAN SKALL FLYTTA!
Mer pengar vill dom väl ha också förmodar jag, det é ju inte möte för inte!



KLARA
Hon har någon grej för sig hon.
Nya grejen hon har fått för sig skall vara käckt é att slänga alla nappar i toaletten!
Hur mysigt é det då? O jag som é så äckelmagad!
Fem nappar sista veckan har hon kilat in med där.
För det första så får hon inte ens vara på toaletten eftersom att hon fortfarande efter flera månader om tillsägning inte fattat att man inte kan dricka vattnet från golvet
Men så glömmer man ändå att stänga dörren ordentligt till toaletten ibland.
Så nu då så ryker napparna också!


Dags att göra middag.
Pastasallad med kyckling o bacon! Smarrens!
/// Emma


Kommentarer
Postat av: Louise- Din kommande granne!

ÅÅ läste ditt inlägg! Märker att du även e PISS OFF på *gubben som bor längst in på vägen*!!!

MM jag bara väntar på att han kör över någon av våra katter eller hund eller Det värsta av allt..Ida!

HAN E FAAAAA* inte klok!

Bara ett tips: Varken säg eller gör nåt åt det för han blir bara värre! Han e helt rubbad i huvudet!



När jag stod nedanför vår balkong o pratade med hans son Kom han i PÅ TOK för hög far så jag vinkade lite lätt att sänka farten! DÅ DÅ du...gasade han så gruset sprutade! O var nära att köra på sin son med cykel o hund!

SAtans IDIOT"!!!!

2009-10-20 @ 19:06:50
Postat av: Emma-jag själv såklart

Idiotgubbe! Till fullo! Tur att han flyttar snart!

2009-10-20 @ 20:56:45
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

haha de är en polare vi snackar med på internet när vi spelar..Haha han trodde inte det va min blogg så jag skulle skriva jag är bäst så då gjorde jag det :P Vi ses senare idag.. kram

2009-10-22 @ 00:36:15
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0