Sjuk o har tusen saker som skall göras!

Måndag o bara några dagar kvar till flytt!

Allt é nerpackat, bara lite omplock i förrådet som väntar. Hade tänkt ta tag i det idag men jag somnade lite krasslig igår o vaknade upp med feber idag, 39,3. Tog en Alvedon o den sänkte sig till 38,7, inte så farligt. Jag har ju ändå stått o jobbat en kväll med 40,2 så att packa några lådor kan jag nog göra ändå, skall bara hitta lusten.

 

Det skall bli så jädra GÖTT att flytta!

Till nytt, till mitt, till allt som vi valt, o till nya möbler!

É så trött på o se denna lilla lägenhet nu, som igentligen vart jätte mysig, men det beror ju också på vad man gör med den, hur man gör det, vad man har för saker.

Men nu när man plockat ner allt så ser den väldigt kal ut.

 

Helgen har vart fullspeckad, sista veckan, sista månaderna överhuvudtaget!

Nästan varje kväll förra veckan var vi i huset, förutom onsdag o fredag för vi hade lite svårt med barnvakt. (Klara har ögoninflammation) Självklart så var ju Johan där, han har ju vart där varje kväll senaste månaden men inte jag.

O även hela helgen spenderade vi där. Mormor ställde upp med att passa Klara denna helg också, tredje helgen på raken!, så jag åkte tidigt på lördagmorgon för att lämna henne i Floda sen direkt till huset för att måla, måla, måla o måla! Vi har finally målat klart nu iaf! Johan, Farbror Jocke, Farfar Roger o Jag, hela helgen lång!

Söndagen bjöd Anne på lunch, härligt o gott! Vi slapp snabbmat!
Igårkväll, (17.00) var vi på Kaskad, Klara blev fotograferad under vattnet, spännande att se hur dom bilderna blev, vi väntar med spänning!

På onsdag kommer Caroline för att göra all tapetsering! Grymt skönt! Hon é en pärla hon! O då betyder det att jag skall passa odågan, vildingen Doris!!! Det finns en anledning varför hennes namn é Doris Vilda! ;)

Vi får det nog roligt, iaf Klara o Doris ihop! Gott att allt é nerplockat i lådor för då kan dom inte ha ner något.

Jaja, tiden springer iväg o "Hem till gården" börjar snart, hoppas Klara vilar såpass länge så jag kan få höra vad dom säger under tiden jag skall försöka titta! Man får göra det när man é sjuk! ;)

Tjing-e-ling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0