Klara

Snart kommer min Mormor!

Thailand-09
Hon skall leka med mig hela dagen, även morgondagen! Jiihooo! Hon skall passa mig medans Mamma & Pappa é i huset med Farbror Joakim o fixar.
Har legat i hallen en evighet nu o väntat på henne för pappa har sagt ända sedan igår att "snart kommer Mormor"!, så snart borde hon väl ändå vara här!
Vaknade tidigt idag,, redan 06.30, pappa var redan vaken han. Mamma kom o hämtade mig så jag fick ligga jämte dom o mysa lite innan det var dags att gå upp.
Mamma o jag gick upp till köket där pappa hade dukat frukost o tänt ljus, myspys! Mamma sa att det kändes som jul, vi längtar visst till julen här har jag hört.
Har även pillat på julklapparna o dom säger att dom vill till mig! Klara, Klara, Klara!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0