Torsdag

Vaknade först klockan 09.00! Sååå gott!
Klara hade vaknat med Johan idag så hon fick välling av honom innan han åkte iväg o jobbade, härligt när det é så. ;)
Sen fick hon sova vidare med mig som fortfarande låg o sov o inte vaknade föräns klockan var nio av att hon låg o pillade mig i ansiktet. Trodde det var Johan först så jag vände på mig o lade huvudet åt andra hållet.
Härlig morgon har det vart..
Kom inte på föräns klockan var elva att det é ju faktiskt Öppna Förskolan idag! Så vi missade den. Har ju inte vart där nu dom tre sista gångerna eftersom att vi murat så vanan har försvunnit, skit...

Jobbade igår! Helt OK,,,,,, Somebody´s gotta work!
Kändes lite spännade o ganska nervöst när jag gick här hemma på morgonen igår o väntade på att åka o lämna Klara hos Mormor... Men men,, det gick som en smäck, hade inte glömt en enda sak! Det var massa nya saker o lära sig o det flöt på bra.. JObbade med Lina, o det var ju inget fel med det, vi har kul ihop! ;) Har iaf något att skratta åt, vet inte hur mycket vi skrattar ihop!


Lång paus,, ,,,,,
tittade precis på hem till gården! Får man ju inte missa! Så spännande....
Tjötar med Caroline på msn nu,, skoj, för vi pratar ju inte med varann i telefon varje dag annars...
Vi skojar/jäklas med en vän till oss på msn nu!,, ååå så skojigt!
O jag kan verkligen jäklas!!! HAhAHA!

Nepp,, nu kilar jag vidare!!!
Tjing!!!

Caroline é numera minröjare via Danmark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0