Thailand! Ankomst.

Japp då vart vi äntligen här! I Thailand!
Ett glatt foto från Landvetters flygplats..
Resan gick jätte bra! Över all förväntan. Inte visste jag att barn kunde vara så enkla att ha med sig på en sååå lång flygresa. Men jo, Klara va faktiskt inte gnällig en enda gång förutom när vi skulle lyfta från Bangkok. Planet blev ca 15 minuter försenat o Klara var både trött o hungrig. O jag ville ju att hon skulle dricka vällingen under starten så hon inte skulle få lock för öronen, o precis som när piloten började "gasa" lite så blev hon tyst för då satte jag in vällingen i munnen på henne. Lilla lammet sov så gott så...

Vi fick VIP-platser, längst fram i planet, dock inte i 1-klass men så gott! Klara fick sin helt egna sovplats, "cribb"... Hon lekte o roade sig med att framförallt kika på allt folk, smaska kex o kasta ut leksaker.. Dessutom så satte det sig ingen brevid oss så vi fick ett tre-säte för oss själva + Klaras cribb! ;)

Resan gick super men hämtningen av väskor var väl sådär. Ett hjul på barnvagnen mamma köpte för att kunna ha med till tex Thailand hade lossnat, den låg brevid. Ingen större fara tänkte jag, det löser sig! -Undra vem som lärt mig det uttrycket?
Men, när vi väl kom hem till pappas fina hem o jag satte mig för att sätta fast hjulet så märkte jag ju att det var ju inte så enkelt det heller, kuggarna hade lossnat, var av o  fanns inte längre kvar! Grymt!
Sen märkte jag även att ena framhjulet också var av!!! SKit i H*******!!! Gött att det finns försäkringar som täcker sådana grejer, problemet é bara, två vckor i Thailand med en 7-månaders utan vagn!?  Det får besökas barnshoppings imorgon!
Inte tänka på det längre, skall nu ner till stranden (med bil,hyrd) o där skall jag gå in på ett spa o ta mig en redig jäkla massage!
För övrigt, mamma sov som vanlig på flyget, likaså Klara, men jag sov inte en blund, som vanligt!!!
Övertrött? Nej absolut inte!!!

Puss på vår pappa också som é hemma o lever loppan nu när vi é här! ;)
Frågan é om han kommer få fiska någon mer gång när vi väl kommit hem!? ?????

Tjingeling! P**s!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad härligt att resan gick bra!

Ha det super där nere nu och sola o bada för oss med!!!

Kramar från oss =)

2009-05-17 @ 09:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0