Thailand Dag 8

Massa sol, massa bad!!!
Kl 18.20. 31 grader ute.

Klaras nya badring!

Åååå så skojigt!

Klara o jag. O Klara o mormor!

O Klara o jag igen! Mammas älskling!

Var i Karon igår. Fick sådan jäkla god massage! Precis vad jag ville ha! Exakt en sådan!
Mamma tog en fotmassage, vilket inkluderade nacke, händer o ben bland annat. Hon satt o njöt till fullo!
Sedan åt vi på Buffalo Steak House!, räktoast till förrätt, Filet mignon garlic and pepper till huvudrätt o bananasplit till efterrätt!
Allt i min smak!
Hahaha, Pappa, nu läskade jag dig allt!
Det é vi nästa gång! :)

Gott var det iaf! ;)


Hej Pappa!!!
Middag snart, dags att göra sig iordning!
Tjingeling!!!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Jessica L-s

härligt!..va brun du är människa..

2009-05-24 @ 14:04:13
Postat av: Jessica L-s

åh han hälsar tillbaka..sola åt mig med..

2009-05-24 @ 16:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0