Thailand Dag 2

Andra dagen. Känns inte som att vi kom igår redan, é så invand med mina rutiner som jag brukar ha när vi é här..
Bild på Klara i sitt nya åk.
Den har ratt o tuta o den spelar "happy birthday!"
Vi var o badade i poolen hos Uno förut, Klara var heltokig! Men mest njöt nog mormor.. (Ovanligt)
Vi filmade första doppet för Klara men jag glömde ta kort, typiskt. Men det kommer ju fler tillfällen! ;)
Den vite o den svarte!

Nu skall vi gå o ta oss en härlig massage för det blev inget igår eftersom vi prioriterade att införskaffa en vagn!
HÄRLIGT HÄRLIGT!

Må gott! KRamar Klara & Mig!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ni verkar må gott jättefina bilder. Tråkigt med vagnen för dig. men den kan väl inte varit så himla dyr därnere=)

2009-05-18 @ 09:25:16
Postat av: JAg-Emma

NEj det var ingen fara,, vagnen kostade inte ens "dyra" 300!!! kunde införskaffat mig några stycken o sålt till bra pris hemma! Stora penga-planer när man é mammaledig!

2009-05-18 @ 11:31:10
URL: http://mammatillklara.blogg.se/
Postat av: Jessica

ååh Klara ser nöjd ut iaf.. Kram

2009-05-18 @ 18:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0