Thailand Dag 12

God morgon!
Har precis ätit klart min goda frukost som min mamma hade gjort iordning.
En ganska härlig morgon, bara Klara, mamma o jag. Pappa hade åkt iväg någonstans på moppen, fråga mig inte vart, man vet aldrig med den människan..
Vi har tagit det lugnt..
Klara-nakenfisen sitter på golvet o pillar.
Jag skall snart in i duschen med Klara. Gott...

Vädret é sådär idag så vi skall idag bege oss iväg till Patong har vi tänkt. Inte tänkter jag sitta still här inte!
Men jag får väl säga att vi haft ganska tur med vädret ändå med tanke på att det é lågsäsong.. Fast en dag till med sol innan vi åker hem hade inte skadat. Man känner sig ju blek nu när det inte vart sol på några dagar!

Nepp, nu kissade Klara på täcket så nu "hoppar" vi in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0