Thailand Dag 11

Ingen bra dag...
Ingen sol... Så Klara o jag sitter inne i sovrummet o tar det lugnt. Jag pillar med datorn o Klara ålar runt i sängen.
Mamma o pappa går runt o städar o fyller vattenflaskor..
Har regnat som attan i natt. Men det var ganska skönt, det é gott o lyssna på.
Vi skall sedan åka o leta efter ett par keramik-lyktor som mamma har fått syn på lite överallt, kan hända att jag också köper. O jag skall även köpa mig ett par salladsbestick i en lite mindre storlek..
(Nu regnar det!)
O Patong blir det nog också, skall kika in i Hello Kitty-butiken o se om jag hittar något til Klara, o kanske Selma o Doris med.
Tänkte att blir dagen på tok för lång så tar jag mig en olje-massage, fast det får bli i Karon isåfall.
Väntar på att Johan skall ringa, han brukar göra det under tiden han äter frukost o det brukar vara vid den här tiden. ;)
Va vi saknar honom! ;)
Det é inte förän man é ifrån varann eller om något händer som man inser vad man har! O jag vet att jag é riktigt lyckligt lottad o har funnit en av dom bästa! (Man får va lite petig!, annars kanske man hittar en golvmopp med inget vett eller förnuft överhuvudtaget.)

Klara o Johan
2008-10-20

Ha en bra dag!
Tjingeling!

sv. tid 05.50
Nu har han ringt! ;)
Skoj skoj...
Puss!
sv. tid 13.50
Seg, seg som bara den..
Man blir det när man inte gör så mycket.
Har suttit i en bil mesta tiden idag,, kollat runt lite på Phuket.
Fast jag har ju redan sett mycket av det, iaf det som é vettigt.
Vi hittade keramiksakerna som mamma ville ha, jag köpte jag med. En jätte jätte fin stor lykta med lock på. O mamma köpte något liknande. När vi kom ut ifrån butiken började det klia över hela mig, hade fått tio myggbett, grrrrr! Fort in på Apoteket o köpa Tigerbalsam! Sååå gott! ;)
Sedan åkte vi till Lotus, köpte lite plock, bla blöjor till Klara för nu har vi bara 15 blöjor kvar sedan vi kom hit. Även en till talrik med Nalle Puh motiv som jag redan hade köpt ett par saker av. Jätte fina! 
Klara ligger här i sängen brevid mig, var tvungen att sätta mig här brevid henne för hon var så enormt övertrött, kinkig som attan!
Middag på stranden snart, dags att göra sig iordning..

Puss på Pappa!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0