Thailand Dag 10

Härliga dagar, härliga NÄTTER!!!
Jisses va bortskämd man blivit här nere!
O då menar jag inte allt som man får uppleva, äta o få o sådant gott utan sömn! Jag pratar om sömn! Klara har sovit såååå jäkla bra sedan vi kom hit ner! Trodde att det bara skulle gälla första natten då hon sov nästan non-stop i elva timmar men icke! Hon har sovit minimum nio timmar varje nattQ!
Hon somnar alltid vid ca 22-23.00 o vaknar inte förän 08-09.
Jätte HÄRLIGT!
Det skulle pappa Johan vara med om! ;)
Idag har det bara vart lat-dag!
Solen var bakom molnen idag, första dagen under hela semestern. ;/
Pappa/Morfar skulle köra med sin moppe till Kamala o sedan vidare till Phuket town för att registrera moppen på sig själv. Tog hela dagen praktiskt taget o han fick åka till fyra olika ställen. Åkte klockan nio idag o var hemma igen vid fyra. Allt skall vara så himla komplicerat när dom skal göra sådana saker. För en liten moppes skull!
Själva så tog vi bilen ner till beachen o gick in o tog oss massage, mamma tog Foot Reflexology o jag tog en Foot scrub en stund efter att Klara somnat. Så jag har lika lena fossingar som Klara nu! ;)

Saknar Johan!
O Klara saknar sin pappa!
Men det é bra att vi kan prata med varann varje dag!
Sicken känsla det kommer bli när vi kommer hem! Kommer nog börja längta som attan kan jag tänka mig sista dagarna här innan vi sätter oss på planet...

Förövrigt så har Johan murat klart hemma så nu fattas bara ett tak! ;)
Kommer senare någon gång, snart hoppas vi!

Nu é Klara ute o går med Morfar här på golvet, i sin egen takt.. Fast morfar orkar inte så mycke, han klagar på ryggen!
Nu kilar jag. Ha det gott!

Puss på pappa!
Kram på er andra! ;) Iaf Du o du, du du o Du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0