SoFiE!!!

Hejsan!
Idag har vi vart i Lerum. Hälsat på Sofie, det é väl bäst att man skriver det nu annars blir väl lilla Sofie galen på en..
Kom dit lagom till frukost, o vet ni vad, hon hade köpt jordgubbar till min ära ;)
Jordgubbar till efterrätt, efter frukost! ;) SMarrens!!!
Vi tog oss en promenad in till centrum där vi kikade runt på hur Solkatten kan tänkas se ut när det é färdigt, dom bygger om o bygger ut! Vi besökte systemet där det skall bli självplock, redan blivit men i andra lokaler, känns som att man é inne på en av Stena-båtarna, skit trist o mini-litet.. Köpte mig Spring-edition-x-ider, har hört massa rykten om att man inte får missa den, skall visst vara god. (Om man nu vill smaka alkohol efter helgen som var.)
Vi gick o köpte fika som vi sedan tog med oss hem o väntade in Kamilla som gärna ville spendera sin lunchrast med oss! Jätte skoj tyckte vi eftersom att det inte händer ofta att ingen av oss inte jobbar samtidigt..
Vi fikade o hade trevligt innan det var dags för Kamilla o kila tillbaka till jobbet igen!
Sen så kom Sofies pojkvän Daniel hem, trevligt trevligt!
 
Nepp, nu skall jag gå upp o värma lite mat till min kära Johan som har jobbat sent idag, han kom precis hem..

Grillfest(kväll hos Jonas på lördag, förfest hos Kamilla, bokat o klart!!! ;)
Take care! Sofie, du é underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0