Packar väskan! Åker imon!

Åååå,, det skall bli så härligt!
Som jag sa till Johan igår när vi satt o myste i soffan. -Anledningen att jag åker på denna resan é ju för att få så mycket massage som möjligt, Johan lovade massage, fotvård o hela kitet när bebis hade blivit fött! O jag har inte fått någon här hemma, därför denna långa resa för den härliga massagen!

Kände mig lite krasslig igår,, kan bero på min förra flygning men också på att jag kommer sakna Johan så hemskt mycket...
Sedan jag flyttade hit har väl vi vart ifrån varandra sammanlagt tre veckor, en vecka när han var på sprängkurs, en vecka när han åkte ner före mig till Thailand, o resten när jag tex jobbat sent, börjat tidigt o har legat över hos mamma.
Så nu é första gången! Andra gången han inte sover med Klara brevid sig. (hon sov en natt hos mamma för två veckor sedan)
Men vi kommer nog förmodligen höras varje dag, vi har ju normaltaxa till Thailand, o webbkamera finns ju också! Plus att jag lovat att blogga!
 
Någon var lite grinig efter att jag kammade igenom hennes hår efter frukost idag! ;)
Tänk så arg en sån liten skit kan bli! ;)

Måste kila, det kommer mera!

Kommentarer
Postat av: samantha

GUUD vilken söt liten sak ^^ liknar en ängel dubbelt upp :D

2009-05-15 @ 17:58:27
URL: http://samanthalouise.blogg.se/
Postat av: anna

vilka söta bilder! ha det underbart i solen! kramar AnnaPanna

2009-05-15 @ 19:18:30
Postat av: Jag-Emma

Hihi!!! Tack det skall jag verkligen ha!

2009-05-15 @ 21:34:40
Postat av: jessica

Ja du får inte glömma bilder om du ska blogga..vill avundas din solsemester..

2009-05-16 @ 00:56:22
Postat av: Josefine

Fasters älskling så söt hon är!

Ha det underbart på eran semester=) Hälsa far din!

2009-05-16 @ 11:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0