Laddar inför kvällen!

Laddar som sagt inför kvällen!
Detta é första gången vi lämnar bort Klara för att sova borta! (Lite nojig) Men någon gång skall ju ändå vara den första.
O nu tycker jag hon é tillräckligt gammal för att sova borta, men hade Johan fått bestämma så hade hon inte gjort det än. Han é lite skum när det gäller sånt, -har jag skaffat barn så har jag skaffat barn! Dvs han tycker inte andra skall ta hand om det... MEN, nu skall vi iaf göra det för att ikväll så skall vi först till Carro o Eric på en lång förfest med massa skoj o sen så blir det Lygnevi med resten av alla man pratat med här o där.. Scotts o Larz Kristerz skall vara där o spela, Dansbandskampen! Får se om jag får upp Johan på dansgolvet ikväll, tvivlar på det men det skulle vara kul,, han försökte med mig föra året men Nej tack, jag var nog för nykter o han för full (jag va gravid)..
Jag var tidigare idag o handlade på systemet i Bollebygd, det bästa stället, det é alltid tomt på folk där så kö existerar inte! ;) Det gillar vi!
(inte jag som skall ha allt, vinet é Johans, o allt kommer inte ta slut ikväll!)


Lite bilder från veckan som gått!!!
Klara med två stora tänder!

Ha en trevlig kväll alla!!!

Tack mamma o pappa!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0