Kalas idag!


God middag!
Snart iaf, det é ju iaf inte god morgon längre...
Fast iof så ligger mina älsklingar o sover så. Dom gick o la sig under tiden jag höll på o dammsuga/städa, japp då smet dom ner i bingen..
Johan körde hem mig till Kamilla igår,, där var också Sofie, Anna, Lina o självklart värdinnan själv, Kamilla.. O, får ju inte glömma hennes familj inte, entertainern Natalie 5 år höll oss alla sysselsatta! Fick med mig en fin teckning hem av henne som hon bad mig sätta upp på kylskåpet. En teckning av Mig, Anna, Sofie o Lina.. Hemskt vacker!
När klockan började närmna sig sex så gick vi hem till Jonas som hade fixat grillfest för hela jobbet! Jätte skoj! Han kan det där, fest alltså!
Massa härliga människor!, god mat o god dricka!

Jonas o Lina började hoppa studsmatta o sen kunde inte Lina hålla sig borta,,, även om det blev fel ibland.
-Lina, man skall hoppa på mattan, inte utanför!

Annapanna va på gott humör, likaså Sofie som trodde att vi skulle ut på hajk! ;)


Lite senare va Lina igång på mattan igen!, Utanför även denna gång!

Maten var god, jäkligt god! Även vinet, cidern o ölen!
Fick nästan med alla runt det stora bordet när vi käka.
Christer, Pernilla, Camilla, Jocke, Marja, Helené, Anna, Niklas, Mourshal, Frida, Sara, Sofie, Kamilla..
 Jag missade Pia, Anna, Lina, Mig själv, Jonas o Ernie!

Anna dansade ihop 70 kr när hon gick in o dansade för sig själv, Sofie lyckades mindre bra när hon skulle prova på det!
Lyckad kväll!
Tack Jonas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha..Ja lika bra åh börja ifall dem kommer någon dag..Sista anmälningsdag är den 18 Maj..så efter de kan det bli visning på denna..Sen är det skönt att ha de värta gjort..så hinner det inte bli så mkt skit innan man ska flytta! Idag blir det potatismjöl oh ättika som ska göra rent stekpannor under! sen ugnen!

2009-05-10 @ 12:24:46
Postat av: jessica

åh såklart så va tidigare kommentar från mig..

2009-05-10 @ 12:25:21
Postat av: Sofie

haha vilken hajkbild..shit vad roligt de såg ut...tråkigt med pengarna bara trodde jag kunde få en femma iaf..fina bildeer Emma! puss och kram

2009-05-11 @ 10:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0